Karadeniz Turu

18.12.2023

Karadeniz’in Doğal Güzellikleri ve Tarihi Zenginlikleriyle Unutulmaz Bir Gezi

Karadeniz Turu, eşsiz doğal güzellikler ve tarihi zenginliklerle dolu bir keşif yolculuğuna davet ediyor. İşte bu muazzam turunuzun ana hatları:

Sümela Manastırı ve Uzungöl;

Sabahın erken saatlerinde Trabzon'a ulaşarak günün ilk durağı olan Altındere Milli Parkı'na doğru yola çıkıyoruz. Yeşillikler içindeki bu muazzam parkta yeralan Sümela Manastırı, taşa oyulmuş mimarisiyle gözleri kamaştırıyor. 1250 metre yükseklikteki bu manastır, tarih ve doğa tutkunlarını büyülemeye devam ediyor. Ardından efsanevi Uzungöl'e doğru yol alıyoruz. Karadeniz'in incisi olarak anılan bu gölde serbest zamanımızı geçirdikten sonra otelimize doğru hareket ediyoruz.

Batum’un Güzellikleri ve Tarihi Noktalar;

Karadeniz Turu kapsamında; Gürcistan sınırına geçerek Batum'a ulaşıyoruz. İlk olarak Gonio Kalesi'ni ziyaret ediyor ve eşsiz bir tarih kokan atmosferde fotoğraflar çekiyoruz. Ters Ev ve Medea Heykeli'nin bulunduğu Piazza Meydanı'nda dolaşarak şehrin enerjisini hissediyoruz. Avrupa Meydanı'nda keyifli bir zaman geçirip çeşitli heykelleri inceledikten sonra, kısa bir serbest zaman vererek Batum'u keşfetme fırsatı buluyoruz. Otelimize dönüş için aracımıza binip dinleniyoruz.

Fırtına Vadisi ve Ayder Yaylası Turu;

Rize ve Çamlıhemşin üzerinden geçerek Fırtına Vadisi'ne ulaşıyoruz. Zilkale'nin mistik atmosferinde fotoğraflar çekip Şenyuva'da kısa bir mola veriyoruz. Ardından Palovit Şelalesi'nin şırıltısını dinleyip muazzam doğa manzaralarının tadını çıkarıyoruz. Ayder Yaylası'na ulaştığımızda, serbest zaman içinde yöresel lezzetleri tatma ve doğanın keyfini çıkarma şansına sahibiz. Otelimize doğru yol alarak günü tamamlıyoruz.

Trabzon’un Tarihine Yolculuk;

Trabzon'a dönüş yapıyor ve bu tarih kokan şehirde unutulmaz anılara şahitlik ediyoruz. Atatürk'ün Trabzon'a çıkarak başlattığı Milli Mücadele'nin simgesi olan Bandırma Vapuru'nun yanı sıra, Samsun'a ayak basışının izlerini Tütün İskelesi'nde hissediyoruz. Atatürk Köşkü ve Ayasofya Camii'ni ziyaret edip günü tamamlıyoruz.

Amasya ve Yeşilırmak Vadisi;

Karadeniz Turu devamında; Amasya'ya geçiyoruz ve bu tarihi şehrin güzelliklerini keşfetmeye başlıyoruz. II. Bayezid Külliyesi, Şifahane, Mumya Müzesi ve Kral Kaya Mezarları'nı ziyaret ederek Amasya'nın derin tarihini keşfediyoruz. Yeşilırmak Vadisi'nde fotoğraf molası verip, muazzam manzaraların keyfini çıkarıyoruz. Daha sonra otelimize dönüş yapıyoruz.

Unutulmaz Karadeniz Turu: Doğanın Kucağında Tarih ve Güzellik

Bu muhteşem Karadeniz Turu, doğanın kucağında, tarihi zenginliklerle dolu bir serüven sunuyor. Her anı özel kılacak bu gezide, Karadeniz'in eşsiz atmosferini soluyarak, bölgenin benzersiz lezzetlerini tadarak unutulmaz anılara yelken açacaksınız.