Batum Turu : Doğu Karadeniz'in Renkli Cenneti

Batum Turu: Doğu Karadeniz'in Renkli Cenneti

Batum Turu, Doğu Karadeniz'in gizemli güzellikleri ve tarihi zenginlikleriyle dolu bir keşif serüveni sunuyor. İşte bu unutulmaz yolculuğun ana hatları...

Mtskheta ve Kutaisi'ye Yolculuk;

Batum Turuna Mtskheta'nın mistik atmosferinde başlıyoruz. Svetitskoveli Kilisesi'nin büyüsüne kapılacak ve Gürcistan'ın antik başkenti Kutaisi'yi keşfedeceğiz. Rikoti Tüneli'ni geçerek Batum'a doğru yol alıyoruz.

Batum Şehir Turu ve Keyifli Geziler;

Sabah kahvaltısının ardından Batum'un gözde noktalarını keşfe çıkıyoruz. Piazza Meydanı, Avrupa Meydanı, Tiyatro Binası, Ali ve Nino Heykeli ile Batum'un tarih ve kültür zenginliklerini tanıma fırsatı buluyoruz. Akşam saatlerinde ise Avrupa Meydanı'nda serbest zaman, şehrin enerjisini doyasıya hissetme şansı.

Batum'un Butik Güzellikleri;

Sabah kahvaltısı sonrasında Batum'un butik güzelliklerini keşfetmeye devam ediyoruz. Saint Andrew Heykeli, Gonio Kalesi, Ters Ev, Nicolas Kilisesi, Medea Heykeli, Posedion Heykeli, Alfabe Kulesi, Saat Kulesi ve daha fazlası... Tur sonunda Türkiye'ye dönüş için sınır kapısına hareket ediyoruz.

Türkiye'ye geçiş işlemlerini tamamladıktan sonra Free Shop'ta alışveriş molası ile unutulmaz bir Batum turu daha sona eriyor...

Batum Turu, Karadeniz'in özgün güzelliklerini keşfetmek, tarihi dokusunu hissetmek ve renkli atmosferinde unutulmaz anılara tanıklık etmek isteyen gezginler için biçilmiş kaftan. Bir sonraki keşif yolculuğunda görüşmek üzere!