GAP Mezopotamya Turu: Lezzet Diyarı Güneydoğu Anadolu'nun Keşfi

Adana'nın Büyüsü ve Antik İzler;

Turumuza Adana'nın eşsiz atmosferinde başlıyoruz. Adana'nın simgelerinden olan Taş Köprü ve Sabancı Merkez Camii'ni ziyaret ediyoruz. Ardından Adıyaman ve Kahta üzerinden geçerek Cendere Köprüsü ve Karakuş Tümülüsü'nü görüyoruz. UNESCO Dünya Kültür Mirası Listesi'nde yer alan Nemrut Dağı'na çıkıyor, Kommagene Kralı'nın dev heykellerini ve tarihi tümülüsü keşfediyoruz. Nissibi Köprüsü'nü geçip Diyarbakır'a varıyoruz.

Diyarbakır'ın Tarih Kokan Sokakları ve Midyat'ın Gümüş Çarşısı;

Diyarbakır şehir turunda Şehir Surları, Ulu Camii, Hasanpaşa Hanı, Dört Ayaklı Minare ve Ongözlü Köprü'yü ziyaret ediyoruz. Ardından Midyat'a geçiyor, Midyat Konukevi'nde konaklıyoruz. Telkari gümüş işçiliğinin sergilendiği çarşıda alışveriş yapıyoruz ve Deyr-ul Zaferan Manastırı'nı ziyaret ediyoruz.

Mardin'in Tarih Dolu Sokakları ve Göbeklitepe'nin Sırları;

Mardin'e varışımızın ardından tarihi mekanlarla dolu bir gün geçiriyoruz. Ulu Camii, Kasımiye Medresesi, Eski Mardin sokakları, Abbaralar ve Mardin'in göz kamaştıran manzarasını görebileceğiniz noktalarda keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Ardından Göbeklitepe'yi ziyaret ediyor, tarih öncesi dönemin sırlarını keşfetmenin heyecanını yaşıyoruz.

Şanlıurfa ve Antik Harran Şehri;

Şanlıurfa'ya hareket ediyoruz. Harran Şehri'nde görkemli tarihi yapıları keşfederken, Balıklı Göl ve Ayn Zeliha Gölü'nün eşsiz atmosferini soluyoruz. Ardından Şanlıurfa'da Harran Konukevi'nde konaklıyor ve dileyen misafirlerimizle Urfa'nın meşhur sıra gecesine katılıyoruz.

Birecik, Halfeti ve Gaziantep;

Birecik Barajı'nda tekne turuyla Kızlar Mağarası, Rum Kale ve sular altında kalan Savaşan Köyü'nü görüyoruz. Ardından Halfeti'ye geçip tekne turu ile bu benzersiz doğa harikasını keşfederken, Rum Kale ve Batık Minare'nin güzelliklerini yakından inceliyoruz. Gaziantep'e varışımızın ardından Zeugma Müzesi'ni ziyaret ediyor, Gaziantep Kalesi ve bakırcılar çarşısında alışveriş yapıyoruz.

GAP Mezopotamya Turu: Tarih ve Lezzetin Buluştuğu Renkli Bir Rota

Bu özel tur, tarih kokan şehirlerden lezzet dolu çarşılara, antik kalıntılardan doğanın eşsiz güzelliklerine kadar pek çok zenginliği içinde barındırıyor. GAP Mezopotamya'nın gizemli dünyasını keşfetmek için hazır mısınız?